Podzimní kampaň Reserved nese název "A Rendez-vous"

Představujeme třetí fázi podzimní kampaně Reserved „I Can Boogie“, jež je smyslným finále filmů od talentovaného režiséra Gordon Von Steinera. Hlavní roli hrají 2 ženy v intimním prostředí hudebního klubu za doprovodu piána, každá je úplně jiná. V poslední části kampaně s názvem „A Rendez-vous“ nás polská herečka Joanna Kulig přenese svým zpěvem tématické skladby Boogie v pomalém tempu do ambientního prostředí klubu, jehož hostem není nikdo jiný než francouzská it-girl Jeanne Damas.

Romantická a smyslná podoba kampaně "I Can Boogie" ukazuje souhru i boj dvou opačných představitelek ženské krásy. Jeanne i Joanna jsou i ve videu silně kontrastní. Jedna má na sobě černé upnuté šaty a druhá pánskou maxi košili. Která vede a která je ta druhá? Klíčovým sdělením je možnost každé ženy vybrat si svou roli - a to jak v tanci, tak v životě.

"Nekonečný počet definic ženskosti je výchozím bodem celé kampaně. Ať už v šatech se zvýrazněným pasem a výstřihem, nebo ve volné pánské košili - žena zůstává sama sebou. Bude vždycky tím, čím chce a oblečení jí pomůže se vyjádřit," říká Monika Kapłan, globální marketingová ředitelka Reserved, která tím podzimní kampaň shrnuje.

Prémiová capsule kolekce Reserved

Poslední kapitola „A Rendez-vous“ představuje novou prémiovou kolekci Reserved, v níž hlavní roli hrají základní tóny černé a bílé, nadčasové klasiky, kousky s puncem ženskosti i výpůjčky z pánské šatní skříně. Kolekce Premium je založena na kontrastech, síle přitažlivosti a odpudivosti a poskytuje především základní kousky, které tvoří jádro šatníku každé ženy.

Navštivte 18.10. obchod Reserved a užijte si 25% slevu na vybrané modely a exkluzivní dárky k nákupu.